משכנתא          ראשי   |   קרדיטצ'ק   |   מידע עסקי




כלים מתקדמים במשכנתא ליזמי נדל"ן ומביני עניין








 
מחשבון עלויות נלוות   מחשבון ROI   מחשבון לוח סילוקין   מחשבון משכנתא מקצועי   מחשבון ליזמי נדל"ן   מחשבון משכנתא סטנדרטי

מהי משכנתא ?
מהי הלוואה ?
ביטוח משכנתא
מחזור משכנתא
מושגים בנושא משכנתא
מינוף ומימון
ריביות
אינפלציה
כלים לבדיקת כדאיות השקעה
פרקים ליזמי נדל"ן
איסוף מידע עסקי


ביקוש ותשואה עודפת
  • rating: 3.7 based on 666 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ביקוש ותשואה עודפת

תשואה עודפת

זה שם המשחק. התשואה הממוצעת לא מעניינת. כל מי שיודע להתעסק בנדל״ן מפתח שיטה לתשואה עודפת. בין אם זה חלוקה של הנכס או עיצובו או מיקומו. איך להשיג: ניתן להתייחס לנכס כמוצר. תשואה עודפת מושפעת מהביקוש למוצר. על מנת לנתח את הביקוש יש להגדיר את קהל היעד ואת הפרופיל של הלקוח

המשתנים הכלליים המשפיעים על הביקוש לשכירויות

    א מיקום
    ב קירבה ל״לקוחות״ - אוניברסיטה, מכללה, מקומות עבודה
    ג קומה - לא רלבנטי לדירות עם מעלית מלבד בניינים גבוהים עם בריזה ונוף
    ד עורק תחבורה - לא על העורק אלא בקירבה
    ה מאקרו כלכלה
    ו גודל הנכס
    ז מחיר
    ח איכות - משופץ


הענות לביקוש

יש להתחשב בביקוש ובהיצע. כיוון שמדובר בשוק משוכלל, יש לקחת בחשבון שאיפה שאנו מזהים ביקוש גבוה אז יש לנו אמנם יתרון, אך זמני בלבד. לא יעבור זמן רב עד שההיצע יגיע ואז היתרון שלנו יעלם.

מאז ומתמיד היה קהל נישה, כלומר קהלי מטרה ממוקדים וכדאי מאד לפנות אליהם, למשל דירות סטודיו גדולות. דירות לאמנים, דירות עם משרדי לאנשים שעובדים מהבית, דירות עם חצר קטנה לבע"ח וכו'.




 •  (c) 2011 - myMortgage.co.il  •            מחשבון משכנתא   |   מידע עסקי   |   LTDs   |   שיעבוד רכב   |   מחשבון ליזמי נדל"ן   |   תוכניות שותפים פיננסים   |  

Untitled